• Ühine meiega ja treeni end mugavalt vormi

    • Tasuta treeningvideod
    • Eesti tipptreenerid
    • Sinu enda kodu mugavustes
    • Treeni ükskõik millal
    • Treeni piiramatu arv kordi
    • Küsi nõu ekspertidelt
    • Erinevad aeroobikastiilid

    Liitudes kohe on kuuhind vaid 19.99

    Kliki siia et
    lugeda lähemalt

  • Arvamused

    • Jana Koppel:

      "Pea aastake Kaja juures boxmix'i ja tantsu (maraton treeningud) ning minust sai uuesti sündinud inimene! Kaja otseseks teeneks loen enda seljalihaste taaselustamise ning õlavöötme taastekke :-) . 1 kord nädalas tema treeningut on väärt kokku kõiki teisi treeninguid. Esmamulje - wow! Teine mulje - auch! ..."
      Loe edasi »
    • Gina Bergmann:

      "Kui ei oleks Kaja imelisi boxitreeninguid ei oleks mina arvatavasti hetkel BCombati treenerite ridades. Jah, mõnikord olin ka peaaegu hingetuna lebamas, aga elu ei mõõdetagi mitte hingetõmmete arvuga, vaid hetkedega, mis muudavad meid hingetuks. Ja see positiivsus ja armastus spordi vastu on ..."
      Loe edasi »
    • Eneli Nõu, Tallinna Kiirabi:

      "Võlub Kaja treeningu intensiivsus ja tempo, ei mingit pikutamist, iga treeningu lõpus särgist vett välja väänata on siiani tõeline nauding. Olen ehtne näide sellest, kuidas aeroobika ja tantsuvõõrast inimesest on võimalik kasvatada tõeline fän. Leidsin Kaja kuskil 10 aastat tagasi ..."
      Loe edasi »
    • Eva Ottas:

      "Kaja Tuisu trenni läksin ausalt huvist näha, mis on aeroobika ja näha seda ema, kes teeb päevas päris mitu treeningut :) Super, sain kohe praktiliselt sõltuvuse ja Kaja treeningud võlusid mind raskusega, nii füüsiliselt kui ka vaimselt ..."
      Loe edasi »
    • Külli:

      "Riina on tõeline positiivsuse ja energia kehastus – igas trennis kiirgab ta meeletut energiat, mis võtab ära igasuguse paha tuju. Oma füüsilise vormi ja oskustega on ta super eeskuju kõigile. Väga hea on, et Riina seletab alati professionaalselt lahti harjutuste mõtte, mida ja mille jaoks teeme ..."
      Loe edasi »
    • Nele:

      "Riina on alati heatujuline ja rõõmus ning tema trennidest saab alati hea tuju ja positiivset energiat. Oma ala tõeline professionaal."
      Loe edasi »
    • Hedi Tammik:

      "Pilates on minu sportliku vormi loomise ja säilitamise üks olulisemaid aluseid. Regulaarselt trennis hakkasin käima tänu põlvevigastusele, millest taastumiseks erinevaid võimalusi otsisin. Olin kuulnud, et pilatese harjutused peaks lisaks treenimisele ka lihaseid lõdvestama ..."
      Loe edasi »
    • Andres Lõhmus:

      "Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et märkima ära kui suhteline kõik siin elus on. Selles mõttes suhteline, et me tegelikult ei saa anda selgeid hinnanguid sündmustele, et see mis minuga juhtus on hea või halb. Hea ei pruugi tegelikult olla hea ning välistelt justkui ..."
      Loe edasi »
    • Elen Ting:

      "Läksin ükskord sõbrannaga kaasa joogasse ja hakkas kohe väga meeldima ja just sellepärast, et Helbe on väga,armas ,soe ja tore inimene.Tänu temale meeldib mulle jooga väga. Lähen joogasse mõnusa ja sooja tundega ja loomulikult tulen veel parema tundega :) ..."
      Loe edasi »
    • Margit:

      "Olin pilatese harjutustest lugenud, et need on tõhusad rühi ja kehakuju parandamiseks. Tundsin, et just selline treening on mulle sobiv - rahulik ja mitte erilist pingutust nõudev. Nii ma alustasingi pilatese treeningutega paar aastat tagasi ..."
      Loe edasi »
    Loe kõiki arvamusi
  • Foorum

    • Soovin personaalset toitumise nõuannet :)

      Tere!

      Soovin samuti personaalset toitumise nõuannet! :)

      Parimate soovidega,

      Kersti
      Loe edasi »
    • Soovin personaalset toitumise nõuannet :)

      Tere!

      Soovin samuti personaalset toitumise nõuannet :)

      Päikest!
      Loe edasi »
    • Koduaeroobika koduleht nüüd avatud! Mis arvate? :)

      Mina olen ka kindlasti sihtrühm, sest kolides linnast maale ei jõua enam treenimgsaalides käia. Kodus ikka selle tunnikese näpistab. Kas ...
      Loe edasi »
    • Toidulisandid

      Kas on mingit kasu kui manustada L-Carnitine ampull 20 min enne trenni ( kiirem rasvapõletus, rohkem võhma)?
      Loe edasi »
    • Personaalne toitumis nõustamine

      Tere!
      Soovin toitmis nõustamist.
      Loe edasi »
    Vaata foorumit
  • Liitu meie Facebook-i
    lehega ja võid võita
    6 KUUD TASUTA
    liikmelisust! ↓

    Tasuta videod

    Boxmixi põhilöögid

    Boxmixi põhilöögid

    Boxmix trenni aluseks on erinevatest võitluskunstidest pärinevad käe-ja jalalöögid , ning nende omavaheline kombineerimine. Selles videos siin saad Sa põhiliste käe-ja jalalöökide algõppe, et edaspidi täisväärtuslikult osaleda Boxmix treeningul.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Broadway Tutvustus

    Broadway Tutvustus

    Tantsuline treeningtund muusikalide meloodiate saatel. Annab hea enesetunde, tõstab üldfüüsilist toonust ja arendab koordinatsiooni. Selles treeningus saad suurepärase aeroobse koormuse. Pikkus 45 min.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Latino tutvustus

    Latino tutvustus

    LATINO tutvustusvideo – positiivset meeleolu loov treening, milles on ühendunud ladina-ameerika tantsukultuuri parimad küljed – erinevad tantsud, muusika, rütm ja tempo. Parandab su kehatunnetust, annab hea koormuse koos meeldiva emotsiooniga. Sobib zumba sõpradele.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Boxmix 2 tutvustus

    Boxmix 2 tutvustus

    Trenn tugevdab vastupidavust, arendab koordinatsiooni ning reaktsioonikiirust. Tund algab löökide tehnika õppimise ning intensiivsema aeroobse osaga, millele järgneb lihastreening.  Boxmix sobib nii meestele kui naistele, ei oma keerulist koreograafiat ja põletab ülitõhusalt kaloreid. See on suurepärane võimalus kõikide negatiivsete emotsioonide välja elamiseks. 

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Kerge-aeroobika Kajaga tutvustus

    Kerge-aeroobika Kajaga tutvustus

    Kerge-aeroobika on kõikidele jõukohane, aeroobika põhisammudel tuginev, üldfüüsiline treening. Sobib hästi algajatele ja neile kellele just meeldivadki kergemad liikumised. Sobib kõikidele vanusgruppidele.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Ema ja lapse treening tutvustus

    Ema ja lapse treening tutvustus

    Ema ja lapse treening on treening, mis sobib kõigile emadele, kes soovivad lapsega vahvalt aega veeta ja samal ajal end treenida.

    Treening on aeroobne ja lihastoonust parandav üheaegselt. Treening sisaldab harjutusi kõigile põhilistele lihasgruppidele.Treeningu eesmärgiks on aidata emadel taastada sünnituseelne vorm.

    Kuna treenid koos beebiga, siis on soovitav  esimesel korral  video algusest lõpuni läbi vaadata kaasa tegemata.Nii saad rahulikult kõik harjutused ja tehnika üle vaadata. Treeningul beebiga lähtu alati enda ja lapse heaolust.Kui mõni harjutus tekitab ebamugavust, siis korrigeeri asendit või jäta harjutus sooritamata. Eriti tähelepanelik tasub olla peale keisrilõiget. Nautigem koos lapsega treeningut!

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Aeroobika põhisammud

    Aeroobika põhisammud

    Aeroobikas sooritatakse põhisamme ja -liikumisi, millel on oma kindlad nimetused. See on nii nagu lugemine või kirjutamine. Kui tähti ei tunne, pole võimalik ka kirjutada. Põhisamme kasutatakse soojendusest tantsutunnini. See video on algõppeks.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Jalakõrgusetest

    Jalakõrgusetest

    Jalakõrgusetest aitab määrata kui kõrgeid jalalööke oleks Sul kõige optimaalsem sooritada.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Trenn kummilindiga tutvustus

    Trenn kummilindiga tutvustus

    Treening kummilindiga on efektiivne moodus lihasrühmade tugevdamiseks, multifunktsionaalne! Kummilindiga saab treenida kõiki lihasgruppe ehk tervet keha. Lihased muutuvad elastsemaks, paraneb organismi aine- ja verevarustus.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Pilates tutvustus

    Pilates tutvustus

    Pilatese tutvustusvideo.

    Pilates on süvalihaste treening, mille eesmärk on lühikeste lihaste pikendamine ja nõrkade lihaste tugevdamine. Pilates käsitleb keha kui tervikut, haarates töösse terve keha mitte eraldi probleemseid piirkondi. Keskendutakse hingamisele, süvalihaste aktiviseerimisele, korsettlihaste tugevdamisele. Ideaalne taastusraviks. Pilatese treeningu juurde võid enda kodus just sulle sovivat muusikat taustaks kuulata. Mugavat treenimist.

    Kliki siia, et vaadata videot →

    Muusikateoste kasutamine sellel leheküljel on kooskõlastatud EAÜ/NCB-ga.